Навіщо знати AC
Як рахувати AC
Зрештою, це просто витрати, що робить бізнес для залучення нових клієнтів за певний період часу.
Окрім того, щоб просто дізнатися їх з рекламних кабінетів, їх також можна розрахувати з моделі юніт-економіки. Для цього потрібно знати лише:
- CAC. Вартість залучення одного клієнта.
- C. Кількість залучених клієнтів.
Формула Acquisition Cost проста:
AC = CAC × C
Наприклад: минулого місяця вдалося залучити 2018 клієнтів за допомогою реклами в YouTube, кожен з яких обійшовся нам в $127.13.
Виходить, AC = $127.13 × 2018 = $256548.34.
Який AC хороший, а який ні
На це питання неможливо відповісти. Головне — не те, скільки бізнес всього витрачає на залучення всіх нових клієнтів, а рентабельність в розрізі одного середнього клієнта:
Чим AC відрізняється від CAC та COCA
AC це загальні витрати на залучення всіх клієнтів за певний період.
В той час, як CAC та COCA — вартість залучення одного середнього клієнта.
З чим пов'язаний AC
Як покращити AC
Оскільки немає такого розуміння як хороший чи поганий AC, то й власні зусилля варто зосередити на зменшенні середньої вартості залучення одного клієнта — CAC:
- Зменшувати вартість реклами (CPC / CPM / CPA). Наприклад, відмовитися від неефективних каналів, скорегувати таргетинг, чи замінити креативи на більш вдалі.
- Збільшувати конверсію з реклами в клієнта (CR). Наприклад, розвіяти раціональні заперечення, краще пояснити вигоди від придбання продукту, чи спростити весь шлях від лендінгу до покупки.
Переконайтеся, що зрозуміли все як слід
Пройдіть безкоштовний тестВідкриється наш телеграм-бот, де відбудеться вся магія
Хочете розібратися глибше?
Проходьте наш курс
«Юніт-економіка»
для підприємців та менеджерів 💪
Помітили помилку?
Маякніть Яру, будь-ласка 🙏🏻