CPM — Cost per Mille

💡

Також відомо як:

CPTI, Cost Per Thousand Impressions, вартість за тисячу показів, ціна тисячі показів

Кількість грошей, що платить рекламодавець за 1000 показів власних рекламних оголошень.

Навіщо знати CPM

По-перше: знаючи вартість сплати за 1000 показів, бізнес має змогу планувати власний бюджет на рекламу, розраховуючи отримати бажаний результат.

По-друге: вартість за 1000 показів допоможе обрати рекламні кампанії та креативи, що привертають увагу ширшої аудиторії, хоча це й не гарантує подальші успішні конверсії на шляху до перетворення на клієнта. Часто навіть навпаки.

По-третє: CPM може змінюватися з часом, динаміку чого варто відслідковувати для більш точного моделювання юніт-економіки та розрахунку середньої вартості залучення клієнтів.

В шостому занятті курсу «Юніт-економіка» студенти засвоюють переваги та недоліки різних способів сплати за рекламу.

Як рахувати CPM

Розрахувати вартість 1000 показів, для цього варто знати дві речі:

  1. AC. Загальні витрати на рекламну кампанію чи креатив за певний період часу.
  2. M. Кількість тисяч показів рекламного оголошення чи кампанії.

Формула CPM проста:

CPM = AC ÷ M

Як порахувати чи спрогнозувати Cost per Mille (CPM)
Наприклад: минулого місяця ми запустили рекламу в Instagram, сплативши за 187 тисяч показів нашого оголошення $418.
Виходить, CPM = $418 ÷ 187 = $2.24.

Який CPM хороший, а який ні

Що менший, то краще.

На жаль, універсального мірила не існує, все залежить від контексту бізнесу:

  1. Точності таргетингу. Зазвичай, спрямування реклами на більш вузьку аудиторію призводить до її удорожчання.
  2. Каналу. CPM реклами в LinkedIn природньо вища за CPM реклами в Instagram.
  3. Насиченості конкуренції. Що більше бізнесів рекламують схожі товари та послуги, то більшим буде CPM кожної з них, оскільки кількість потенційних клієнтів обмежена.

Чим CPM відрізняється від CPC, CPA та CPI

Зрештою, всі ці терміни відповідають за вартість реклами різного типу — при сплаті за переходи про це сигналізує CPC, при цільових діях CPA, установки софта при CPI, а також 1000 показів при CPM.

З чим пов'язаний CPM

Зрештою, CPM та конверсія — дві складових для розрахунку CAC, вартості залучення одного клієнта для рекламних каналів, що працюють за моделлю сплати за покази.

Що, в свою чергу, означає, що CPM відіграє важливу роль для розрахунку головного індикатора юніт-економіки — CLV / CAC. А значить — може бути одним з важелів впливу з покращення цього індикатора.

Як покращити CPM

Щоб покращити вартість 1000 показів, варто:

  1. Обирати більш вигідні канали залучення нових клієнтів.
  2. Покращити таргетинг. Важливо знайти баланс між вузькими параметрами та достатньо широкою аудиторією, якій можна показати рекламу.
  3. Постійно експериментувати з рекламними креативами. Так можна знайти та масштабувати найбільш привабливі варіанти.
Важливий нюанс: покращення вартості показів має сенс тільки якщо ефект від цього не канібалізує погіршення подальших конверсій. Отже, зменшення CPM цінно для бізнесу лише коли паралельно з цим покращується CAC.

Переконайтеся, що зрозуміли все як слід

Пройдіть безкоштовний тест

Відкриється наш телеграм-бот, де відбудеться вся магія

Хочете розібратися глибше?

Проходьте наш курс
«Юніт-економіка»
для підприємців та менеджерів 💪

Помітили помилку?

Маякніть Яру, будь-ласка 🙏🏻