CTR — Click-through Rate

💡

Також відомо як:

Коефіцієнт клікабельності, клікабельність, прохідність

Частка людей, які перейшли за рекламою чи посиланням, після того, як побачили їх.

Навіщо знати CTR

По-перше: CTR допоможе оцінити наскільки добре привертає увагу той, чи інший рекламний креатив у певної цільової аудиторії. Це допоможе визначити кращі.

По-друге: коефіцієнт клікабельності — важлива складова для розрахунку CAC рекламних каналів, в яких бізнес сплачує рекламу за 1000 показів (CPM). В свою чергу, це допомагає розрахувати для них CLV / CAC — священний ґрааль юніт-економіки, що допомагає оцінити повернення інвестицій в залучення середнього клієнта.

У восьмому практичному завданні курсу «Юніт-економіка» студенти будують модель економіки маркетплейсу, що залучає клієнтів рекламою зі сплатою за 1000 показів, в якій знання CTR — критичне для якісних розрахунків.

Як рахувати CTR

Для розрахунку коефіцієнту прохідності важливо знати дві речі:

  1. I. Кількість показів (Impressions).
  2. CL. Кількість переходів (Clicks).

Формула CTR проста:

CTR = CL ÷ I

Як порахувати чи спрогнозувати Click-through Rate (CTR)
Наприклад, ми показали в інстаграмі один з рекламних креативів 18308 разів, та отримали завдяки цьому 750 переходів.
Відповідно, CTR = 750 ÷ 18308 = 4.09%.

Який CTR хороший, а який ні

Що вищий, то краще.

На жаль, єдиного мірила не існує та все залежить від контексту:

  1. Масовості товару чи послуги. CTR реклами зрозумілих послуг, на кшталт масажів, буде вищою за CTR реклами для інвесторів в комерційну нерухомість.
  2. Насиченості конкуренції. Що більше бізнесів рекламують схожі товари чи послуги, то меншою буде CTR кожної з них, оскільки кількість потенційних клієнтів обмежена.
  3. Репутації бізнесу. Бізнес, що давно успішно працює, має більше шансів привернути увагу потенційних клієнтів, ніж поки невідомий стартап.

Чим CTR відрізняється від Conversion Rate

Зрештою, CTR це різновид мікроконверсії. Однак, її виділяють окремо, бо вона знаходиться у моделі до появи сутності потенційного клієнта (відвідувача).

В залежності від типу реклами CTR інколи включають у воронку, а інколи тримають окремо.

З чим пов'язаний CTR

CTR — важливий коефіцієнт моделі юніт-економіки рекламних каналів що працюють за CPM-сплатою.

Оскілька сплата відбувається саме за покази реклами, це включає CTR в розрахунок CAC — середньої вартості залучення одного клієнта.

Як покращити CTR

Оскільки коефіцієнт клікабельносі — це індикатор інтересу цільової аудиторії до певного рекламного креативу, то й поліпшити його можна двома шляхами:

  1. Обираючи більш цільову аудиторію. Рекламу навчальних курсів показують тим, хто відкритий до саморозвитку, а реклама їжі краще спрацьовує на голодну аудиторію, ніж на ситу.
  2. Показувати більш релевантні креативи. Цільова аудиторія має розуміти про що йдеться в рекламі, тобто потрібно розмовляти з нею однією мовою, при цьому інтригуючи.
  3. Зробити креативи більш привабливими та привертаючими увагу. Щоб око потенційного клієнта чіплялося за рекламу, вона має контрастувати з тим, що її оточує. Окрім суто фізіологічних подразників (на кшталт сексу та їжі) існують багато інших, хоча часто добре спрацьовують й вони.

Переконайтеся, що зрозуміли все як слід

Пройдіть безкоштовний тест

Відкриється наш телеграм-бот, де відбудеться вся магія

Хочете розібратися глибше?

Проходьте наш курс
«Юніт-економіка»
для підприємців та менеджерів 💪

Помітили помилку?

Маякніть Яру, будь-ласка 🙏🏻